Minster Aartsen over Arbovisie 2040: 'Geen opstapeling van regels'
'We willen dat iedereen veilig thuiskomt van werk, maar het beleid moet geen opstapeling van regels worden'. Dat zei minister Aartsen van Werk en Participatie tijdens het Kamerdebat naar aanleiding van zijn Kamerbrief van 9 juni over Arbovisie 2024.









